Tuesday, May 10, 2011

Pelancaran Fame Kids & Anniversary Bling Lustre

Saya hampir tak datang untuk event ni. Contract manager saya minta sama-sama siapkan document tender. Hari Ahad nak masuk office? Kenapa tak buat hari Sabtu? Adeh !!! Saya dah berbelah bagi. Tapi nasib baikla dieorang bagi kebenaran saya masuk lewat. So, sempat jugalah saya ke event nih.

Walaupun tak ramai sangat, tapi saya berbangga dapat hadir. Saya kagum dengan semangat ibu-ibu yang punya anak yang kurang upaya ini. Mereka tak segan menceritakan keadaan anak-anak mereka. Kerana anak-anak istimewa ini adalah anugerah Allah. Satu ujian untuk melihat kesabaran dan ketabahan dalam menjaga amanat yang Allah berikan. Ia juga satu Rahmat kerana ganjaran besar dari Allah sedang menunggu ibu bapa yang redha dengan pemberian Allah ini. Maka mereka tidak mengeluh dan apatah lagi mempersoalkan qada & qadar yang telah ditetapka.

Potong memotong kek. Kek yang sangatla manis dek non eh...mau kene kencing manis acik ni

Celebrity pon ade. Tapi saya tak tegur dieorang. Saya low profail.hehehe....

Ini antara ibu-ibu yang hebat ini. Kekurangan anak mereka bukan satu alasan untuk anak-anak ini hanya berkurung di rumah. Kehadiran mereka harus diterima oleh setiap masyarakat yang mengaku hamba Allah. Kerana di sisi Allah tiada bezanya taraf, warna kulit, kesempurnaan sifat dan segala-galanya. Hanya amalan yang akan membezakan.

No comments:

Post a Comment