Wednesday, October 26, 2011

Selamat Hari Lahir Mr Chenta

Gigih sungguh saya membulatkan mata malam ni semata-mata untuk buat entry khas sempena hari kelahiran chenta hati saya. So, kata ganti nama dalam entry ini bukan Mr Abe ye. Saya tukar jadi Mr Chenta untuk entry ini sahaja. Jangan difikir Mr Abe dan Mr Chenta itu orang yang berbeza ye. Kerana ia adalah kata ganti nama untuk dia yang sentiasa saya chentai.

Ramai yang berkongsi menyambut birthday Mr Chenta saya sebab tahun ni tarikhnya jatuh pada hari Deepavali. Sungguh bercahaya dengan pelita kecil sana sini dan meriah dengan pumpang-pumpang bunyi mercun. Dan terkebetulan jugak la mukanya yang memang ada iras-iras masyarakat hidung mancung ni. So,memang sesuai sangat lah. Nape hidung anak kita tak ikut hidung Mr Chenta ye? Anak ke dua nanti ikut hidung Mr Chenta kot. Hehehehehe.....

Alhamdulillah syukur pada Allah yang menganugerahkan Mr Chenta sebagai pelengkap hidup saya. Yang menampung segala kekurangan saya. Yang setia menegur setiap silap bicara dan laku saya. Yang sanggup bersusah demi menyenangkan saya dan yang membuat hari-hari saya tetap damai bersamanya walau apa jua dugaan yang datang melanda. Syukur padaMu Ya Allah.

Saya doakan semoga Mr Chenta saya dilindungi Allah setiap saat dan minit. Semoga Mr Chenta saya menjadi hamba yang diberkati oleh Si Dia Yang Satu. Semoga Mr Chenta saya sentiasa menjadi anak yang diredhai oleh Mok dan Ayah setiap masa. Semoga Mr Chenta saya menjadi pemimpin yang terbaik dalam mentarbiah saya dan zuriat keturunannya dan semoga perkara-perkara yang baik hadir dalam hidupnya.

Kawan-kawan, dulu saya mengenalinya pada tahun 2007 dengan sainya yang seperi ini :-



Dan sekarang, die dah seperti ini. Makin hensem di hati saya setiap hari.


Selamat Hari Lahir dari Sayang dan Najla. Semoga kami sentiasa menjadi seri yang takkan pudar dalam denyut nadi Mr Chenta ya. Amin......

No comments:

Post a Comment