Wednesday, September 21, 2011

Saya Tak Kacau Waktu Kerja Ye

Ye betul saya seorang blogger. Saya ini beginner dan bukan blogger tegar yang sentiasa update blog setiap hari or isu baru 2-3 entry sehari. Saya hanya update bile lapang dan otak saya tak serabut dengan urusan kerja atau peribadi. Jadi saya saya SANGAT JARANG update blog time waktu kerja ye. Biasanya saya sampai office awal-awal pagi, sejam sebelum waktu kerja. Kalau berkesempatan dan ada idea saya akan update blog. Kalau tak, saya baca blog kawan-kawan je.

Jadi jangan risau ye. Kerja pejabat saya tak terganggu dengan adanya blog ni. Sebab saya tak boleh buat sesuatu yang memerlukan kita membina ayat sambil buat kerja lain. Kekadang nak dengar radio sambil menulis pon tak boleh. Kalau kawan-kawan yang dah faham saya, memang mereka tahu yang saya tak suka di ganggu kalau saya perlu buat surat atau mengarang.

Itu memang kelemahan saya sejak zaman sekolah lagi. Sebab tu saya sangat pelik kalau ada orang yang boleh buat revision sambil dengar radio. Saya tak boleh.

Kesimpulannya, blog ini tak mengganggu urusan kerja saya seharian. Terutama kerja-kerja di office. Saya hanya gunakan waktu luang waktu pagi sebelum office hour bermula. Harap maklum. Terima kasih

No comments:

Post a Comment