Thursday, April 14, 2011

Nak Jumpa Pak Nil Tak??




Wahai ibu-ibu & bapak-bapak, saya dah tak sabar nak ke event ni. Anda tanak ikut serta? Saya rasa masih ade ruang kosong lagi yang boleh di isi. Saya tak kenal siapa-siapa pun di sana. Tapi saya nak pegi jugak. Sebab saya baru di bukakan pintu hati oleh Allah untuk mendalami dunia penyusuan susu ibu. Susu yang terbaik untuk anak-anak kita. Yang tiada ciptaan sesempurna khasiatnya. Jadi saya ingin mengenali ibu-ibu yang hebat ini. Ingin menyelami cabaran dan perjuangan mereka dalam memberi yang terbaik buat anak-anak.

Kita berlibur sambil berkongsi ilmu. Boleh juga beriadah dan berjumpa Pengacara paling popular Pak Nil a.k.a Aznil Hj Nawawi. Mesti semua kenal kan? Itu desas desus yang 100% boleh dipercayai yang saya baca dari blog momy lyna. So, farah,kalau saya dah pecah lobang maafkan saya ye. Hehe...saje pancing..

Jadi apa lagi, jom la mendaftar. Tak kira anda yang menyusukan atau tidak, anak dara atau bujang, anda boleh datang. Ilmu itu untuk kita semua. Walaupun bukan untuk amalan harian kita, boleh juga dikongsi dengan insan-insan di sekeliling kita kan? Saya tak dibayar untuk mempromosikan apatah lagi mendapat komisyen. Tapi ini adalah atas kesedaran saya sendiri. Supaya ibu-ibu yang lain tidak terlewat seperti saya.

Untung-untung muka anda boleh masuk TV & Majalah. Sebab program ni akan mendapat liputan media cetak & elektronik. Masuk Malaysia Book of Record la katakan - Perhimpunan terbesar bagi ibu-ibu menyusu. Kalau ada luck boleh menang hadiah cabutan bertuah lagi.

Jadi anda jenguk-jenguk la ke blog Pn Farah untuk pendaftaran & info lanjut ye.

3 comments:

  1. kAk sah gi ke? rasa macam tingin jugak nak join...tapi tak de geng...huhuu

    ReplyDelete
  2. JOM...AKAK MEMANG TAKDE KAWAN PON NI. MEH LA. CEPAT2 REGISTER K.NANTI KANG PENUH LAK. NANTI KITE CALLING2 YE.

    ReplyDelete
  3. Kak Sah...nati inbox kt FB no.talipon deh..kita calling2..hihi

    ReplyDelete