Sunday, August 28, 2011

Dewan Perdana Felda




Sebelum balik ke kampung kami sempat berbuka di Dewan Perdana Felda di Jln Semarak. Majlis berbuka anjuran syarikat. Alhamdulillah, dapat makan free di minggu2 akhir sebelum balik raya yang memang saya alu-alukan. Sebab motif saya adalah nak mengosongkan peti sejuk. So, takde mood masak okeh. Hahaha....sungguh maless wife mu ini Mr Abe. Seb baik die ok jek ngan idea saya.

Makan2 kat dewan Felda ni ok jugak. Selesa & dewannya pon cantik.Harga RM 52++/individu. Tapi puteri saya asyik nak manje2 ngan ibu jek. So, tak dapek la ibu nak meround dan tawaf dengan sempurna kat tempat dieorang serve makanan. Banyak gak makanan yang dihidangkan.

Sambil-sambil makan ada Kumpulan UNIC tolong ceriakan halwa telinga. Mok Cik sukeee. Sejak dari zaman-zaman belajar saya memang suke ngan group ni. Suke sangat ngan lagu-lagu dieorang. Ntah berapa banyak kaset dieorang yang saya beli dulu. Malam-malam bersantai ngan roomate saya sambil melalak2 nyanyi lagu dieorang. Boleh kata kebanyakannya saya hafal. Eeee...bestnya life kat UTM dulu.

Lagu-lagu dalam abum terbaru dieorang pon saya suke sangat. Walaupun ahli group dieorang dah bertukar saya tak kisah. Yang penting lagu-lagu dieorang buat saya jatuh hati dan layannnn.

No comments:

Post a Comment